Imany – Don't be so shy - Bästa låten just nu!

Just nu är jag så otroligt less på mitt hår! Det var sagt att jag skulle vänta tills vi var i Makedonien och besöka frisören där, men jag vet inte om jag orkar och vågar. Mitt hår behöver verkligen en ordentlig klippning samt färgning! Jag har fått så otroligt mycket grått hår och det känns som om det är dags att färga över det nu :P

Men jag vet inte hur jag vill färga håret. Jag skulle vilja ha en riktig förändring, men det känns så läskigt! Men det känns som om det behövs nu inför hösten, och blir det knas så kan man ju alltid färga det igen :)

Jag tycker att den här färgen är skitsnygg, men vågar jag och skulle jag passa i det? Det är ju mörkare än vad jag har nu, och dessutom lite rött. Eeeeiii läskigt värre! Ska jag våga?
 
Idag var jag på Elinas utvecklingssamtal och allting går strålande för henne. Bara positivt, och hon lyckas med att koncentrera sig trots att det är väldigt stökigt i klassen. Imorgon är det dags för ett extra möte med hela klassen för att försöka komma på lösningar på allt stök. Som det ser ut nu så kommer dom vara 4 (!!!) vuxna i klassen - då kanske ni förstår hur stökigt det är! 2st lärare och 2st resurser.
 
Men det känns himla skönt att Elina ligger bra till och att hon är positiv och trevlig i alla lägen. Hennes fröken sa också att hon är väldigt populär. Tydligen hade några killar bråkat om henne häromdagen :P Haha Elina blev alldeles röd och generad när fröken sa det :P
 
Nu ska jag strax åka och hämta henne för att åka vidare till uppsala och fixa fiol inför hennes första lektion på fredag! Elina ser fram emot det otroligt mycket! Så glad över att hon vill börja spela instrument!
Emilia ska förmodligen få stanna kvar på fritids. Hon tycker att det är supertråkigt att jag hämtar kl 15 varje dag då hon vill stanna och leka med kompisarna. Jag vet inte hur jag ska göra där egentligen? Alla aktiviteter på fritids börjar kl 15, och det är då jag hämtar. Jag funderar på om jag ska låta henne gå lite längre ett par dagar så att hon också hinner vara med, samtidigt vill jag ju att hon ska ha korta dagar. Väldigt svårt det där!
 
Fick den här bilden skickad till mig i helgen när jag var på jobbet. Ungarna fick sova i Elinas nya bäddsoffa. Dom är som gladast när dom får sova tillsammans <3
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har så fina tjejer Linda!!

Och du skulle vara SJUKT snygg i hårfärgen!! Kör!!

Svar: Tack Mikaela :)Och jag ska köra på den färgen, ska bara boka in tid hos frisören :P
lindaha.blogg.se

2016-09-27 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0