Imorgon åker vi!

Idag blev det äntligen av att jag gick till gymmet för första gången sen i våras. Alltså på riktigt - hur jobbigt kan det vara? När jag var där så kände jag bara "fuck this, jag är hellre slapp och mjuk än att behöva utstå det här"
Det var verkligen hur jobbigt som helst! Och så gjorde det sjukt ont i muskeln som jag gjorde illa i våras. Men nu efteråt känns det bra. Jag vet ju att det blir lättare, och det ganska snart... 
 
Nu åker vi ju iväg till Makedonien imorgon - JIPPI! Så det blir ingen träning fören nästa vecka - ännu mer jippi :P Jag ser fram emot våran resa så sjukt mycket! Herregud vad jag ska sova, njuta och äta god mat! Att få vila upp mig riktigt ordentligt utan barn och bara kunna göra precis vad jag vill när jag vill - lyx!
Tyvärr har jag inte tagit mig tiden och kollat upp vad jag vill göra på plats. Förhoppningsvis så kommer det vara relativt varmt så att man kan vara ute och upptäcka :) 
 
Jag ska ta med bikinin också och hoppas på att man kanske kan besöka nått spa :P 
 
Idag ska jag se till att allting är klart inför imorgon så att jag inte behöver stressa imorgon. Istället kan jag gå en riktig långpromenad och bara ta det lugnt innan vi åker senare på kvällen. Så egentligen har jag massor att göra... varför fungerar jag som så att jag hela tiden skjuter upp saker som jag måste göra?
 
Äh lika bra att sätta igång kanske, jag ska fixa med packningen, skicka tillbaka paket, se till att hemmet är städat, bädda rent, köpa biljetter till aronsborg, åka iväg med sopor och hämta upp barnen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0