Aronsborg

I lördags var vi ju alla ute på Aronsborg här i Bålsta, någonting som jag verkligen hade sett fram emot. Visst jag hade superkul, men det var mycket mindre än vad jag hade trott faktiskt. Det hade varit mycket bättre om det inte hade vart så trångt, men ah kul hade jag. Det blev väl kanske en anings för mycket att dricka, så jag kan inte påstå att jag mådde bra på söndagen :P
 
Jag träffade en gammal klasskamrat där utanför också, från när jag gick i Gransäterskolan. Han kom fram och hälsade och sa att han kände igen mig från den tiden. Och jag sa att jag också kände igen honom för att han hade varit förjävligt mot mig då. Oh herregud... Om jag hade varit nykter så hade jag ju aldrig sagt något om det, men det är som om jag tappar all cencur när jag dricker. Hur som helst så bad han om ursäkt att han hade varit dum och att det var ju så länge sen. Grejen är att Emilia och hans ena dotter går i samma gymnastikklass och den är idag så jag kanske stöter på honom där. Det. Känns. Sådär....
 
Jag försöker tänka att det inte alls är pinsamt att jag sa det till honom, jag menar han var verkligen elak mot mig. Men såhär i efterhand känns det lite jobbigt. 
 
Sen på söndagen var det ju sista gången på buggen, men som tur är börjar det en extra kurs på 5gånger söndagen efter påsk :D Robin har äntligen gått med på att fortsätta så det känns skitkul!
 
Nu ska jag snart åka iväg och hämta ungarna och sen vidare till tandläkaren med Bodil. Jag är rädd för att hon har samma defekt på tänderna som Elina. Usch det skulle göra mig så himla ledsen!
 
Tyvärr blev det inga bilder tagna från aronsborg, så ni får nöja er med den här bakisbilden. Herregud vad sliten jag var!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men fasiken vad grym du är som sa det till honom! Han skämdes säkert lite och bra att han bad om ursäkt. Du har INGET att skämmas över. Kärlek till dig <3

Svar: Tack snälla du <3 Han var faktiskt himla trevlig, som tur är så växer dom allra flesta upp och blir vettiga vuxna :D
lindaha.blogg.se

2016-03-24 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0