Poolhus

Ibland undrar jag om vi är galna som påbörjar det här projektet också, vi har nämligen köpt ett poolhus!
 
Eller ja det kommer bli ett poolhus tillslut. Just nu är det ett stort skal, 25kvm för att vara exakt. Som består av väggar, tak och golv.
 
Så på lördag kommer dom och ställer upp det åt oss. Sen ska vi isolera den och sätta dit innerväggar. Vi ska också öppna upp ena långsidan och sätta dit ett stort glasdörrparti så att man kan se ut över poolen. 
Vi ska också dra in el och måla om hela huset.
 
Jag kan verkligen se slutresultatet framför mig och jag längtar så mycket tills att allt tråkigt är gjort så att jag kan tapetsera och inreda :) Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för stil där men jag skulle vilja ha en lyxig semesterkänsla. Det kommer bli så kul!
 
Nu jobbar jag den här natten och imorgon sen är jag ledig i en vecka, ska bli så himla skönt! Det är mycket som ska fixas med nu, idag har jag iallafall rensat ut och städat båda tjejernas rum. Det blev två fulla vändor till tippen med saker som skulle slängas och skänkas bort så nu har dom knappt några leksaker kvar - så jäkla skönt! Nästa grej är att sortera och rensa ut deras garderober. Båda deras garderober är tomma då all rentvätt ligger i tvättstugan så det lär gå åt en halvdag åt det också :$ Dock måste det göras nu innan skolstart så att man kan fylla på med sånt som behövs.
 
Glömde ta efterbilder, men det blev lite skillnad ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0