Underbar dag!

Jag jobbade natten till idag och med tanke på att jag börjar kl 07 imorgon bitti igen så kunde jag inte sova efter jobbet för då skulle jag inte kunna sova ikväll.
 
Så när städhjälpen kom kl 08 imorse så åkte jag iväg med barnen till skola och dagis och lämnade dom för att sen åka vidare till syrran ute i skokloster.
 
Jag köpte med mig nybakat bröd, ägg, melon och 3 olika pålägg från charken. Sen så bjöd jag Marie och Tessan på en riktig lyxfrukost. Det var ju helt underbart väder så vi satt ute på hennes altan och käkade i solen. Så himla trevligt!
 
Efter det åkte jag och Tessan till stallet och red på en långtur med Milla och Tjejen. Helt perfekt väder att rida i då det var strålande solsken och ingen blåst.
 
Efter det hämtade jag barnen och kom hem till ett nystädad hem - lyx!
 
Det är precis såhär lediga dagar ska vara! Nu ligger jag visserligen redan i sängen, dödstrött, och ska sova. Men det är det värt med tanke på vilken rolig dag det har varit!
 
Lyxfrukost ute i solen
 
Jag och älskade Milla
 
Vi red ett hårt pass idag och jag vet att jag kommer få träningsvärk, kolla bara in mitt blåmärke jag har fått på mitt högra ben efter att ha klämt ihop med det så mycket - vem säger att träning måste vara tråkigt? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0