Helgen

I helgen var Christina hemma hos oss, det var meningen att hon skulle ha kommit i fredags och stannat till på söndag men det blev lite ändrade planer så hon kom först på lördagen.
 
Vi började med att åka iväg till stallet för en långtur med hästarna, Milla var tyvärr stel så vi fick byta häst till Svarten istället men det gick hur bra som helst. Visst att min häst är mer vild än tam i vissa situationer, så det blev ju inte precis en långsam tur med långa tyglar där man bara kunde snacka en massa skit. Huvudsaken var att Christina fick träningsvärk - och det fick hon ju :D
 
Sen skyndade vi hem för att direkt hoppa in i duschen och förbereda middagen. Robin åkte iväg med tjejerna till mormor (världens bästa mormor!) och hämtade upp Ante samtidigt.
 
Efter middagen så kom också Dennis upp och vi spelade spel tillsammans och gjorde iordning oss inför Garbos.
 
Det var första gången för mig, Christina och Robin på Garbos och jag måste säga att jag blev glatt överraskad! Det var mycket större än jag trodde att det skulle vara, det spelade till och med ett liveband på nedervåningen.
 
Hur som var det så himla roligt att vara ute med Christina, vi har inte varit ute tillsammans och dansat de sista 10åren! Nu ska det verkligen inte gå 10år till nästa gång, jag har redan planer på att få med henne och Johan ut i sommar och dansa. Eller ja, Robin och Johan får väl dricka öl medan jag och Christina dansar :P
 
Eftersom Dennis körde bil både dit och hem så kunde vi stanna kvar tills det stängde klockan 3. Jag och Christina låg sen vakna länge i sängen och snackade så det var himla konstigt att jag iallafall vaknade halv 11 på ett toppenhumör. Medan de andra låg kvar i sängen så gick jag runt sjungandes och plockade undan allt från kvällen innan. Musik gör mig så lycklig!
 
Efter varje gång jag har vart ute så säger jag alltid att jag måste börja gå ut oftare, dansa, träffa folk och ha lite roligt. Nu är det ju tyvärr ganska svårt att få ihop det med barnen och barnvakt, men jag ska verkligen göra mitt bästa nu i sommar. Jag känner verkligen att jag behöver det, vem sjutton vet hur nästa sommar blir liksom?

Allt som allt var det en toppenhelg! Nu är det min tur att åka över till Christina och det kommer inte dröja länge!
 
Vi
 
Hela gänget



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0