Bildregn

Här kommer ett bildregn på den senaste tiden hemma hos oss
 
Den här bilden är tagen för inte allt för länge sen, och jämför man med nu så ser man hur fort allting har blivit grönt!
 
Vi har köpt en ny bil igen, så nu har vi två nya bilar och behöver således inte oroa oss för reperationer och liknande den närmsta tiden - så himla skönt!

Elina har besökt tandläkaren
 
Jag har fixat iordning köket
 
Nu är allting grundat och målat så nu gäller det bara för mig att hitta tapeter.

Jag och Emilia har har egen tid och svullat pizza!

Jag och Robin har sågat av alla grenar som hängde över vägen på vårt körsbärsträd
 
Elina har lagat mat till hela familjen alldeles själv
 
 
Dom har sopat vår gata så Elina kunde äntligen prova sina inlines som hon fick i julklapp.
 
Ungarna har målat varsinn kruka som de ska plantera smultron i
 
Robin överraskade mig med att tänt upp en massa ljus och gjort en massa gott som vi åt tillsammans i soffan en kväll när jag kom hem sent. 
 
En massa hoppande i studsmattan har det blivit
 
Elina har haft sin uppvisning i gymnastik, den här gången var dom elefanter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0