Underbara sol!

Åh vilken underbar dag det har varit! Solen sken och fåglarna kvittrade som aldrig förr, jag som trodde att det skulle regna och vara mulet hela påsklovet. Nu har ju tyvärr solen gått och gömt sig igen, men kvar är det underbara humöret jag fick av den :D
 
Jag och Pepsi hann med en långpromenad trots att jag var tvungen att sova efter mitt första jobbpass inatt på 5 veckor! 
 
Jag kan verkligen rekommendera Abbas Tonfisk i italiensk vinägrett, så himla god! Idag åt jag det till lunch tillsammans med blandade salladssorter och kokta ärtor - mums!
 
Hoppas att ni alla har haft en lika underbar dag i solen som jag. Det gäller att ta vara på solen för som det ser ut nu så kommer de närmsta dagarna vara grå och en hel del regn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0