Underbara liv

Sommaren är helt klart min favorit årstid! Det behöver inte vara sol och varmt hela tiden, bara det inte regnar och blåser. Det allra bästa med sommaren är att alla människor är så mycket gladare och att man kan vara ute på ett helt annat sätt.
 
Jag njuter för fulla muggar iallafall! Men jag inte har semester ännu, dessutom har jag bara lite mindre än 3 veckors ledighet i sommar. Men mitt schema är ju så att jag är ledig 6 dagar i rad 2 gånger i månaden så jag är ju mycket ledig iallafall :P Nu jobbar jag inte fören på torsdag så jag har flera dagar att göra roliga saker på tillsammans med ungarna. Tyvärr ska det ju regna nästan hela veckan men det finns alltid något att göra :)
 
Regnar det kan man alltid klä av sig och dansa naken i regnet
 
Det blir en hel del picnic i gräset

Mina fina midsommartjejer, sen sov de över för första gången båda 2 hos Fredrik så att jag och Robin kunde ha vänner över på kvällen :D
 
Att ligga på altanen och njuta av solen är inte helt fel, till nästa sommar hoppas jag på att vi har en stor pool också
 
Den här poolen är liksom lite liten :P
 
Ett besök på Grönan har vi hunnit med, här är innan vi ska åka spöktåget :D
 
 
 
Har man inte bråttom när man är ute och åker kan man alltid stanna när ungarna får syn på diverse djur 
 
Ute på sjö och prövar fiskelyckan

Fast att fika är nog lite roligare än att fiska ;)
 
Vi njuter av skogens bär
 
Självklart blir det en massa strandhäng


Och vänner som kommer över
 
Här spelas det beerpong
 
 
Och en massa glass blir det 
 
Det var den sista tiden, nu ser vi fram emot resten av sommaren :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0