Robin jobbar kväll

Robin jobbar kväll nu i 2 veckor och det är så himla tråkigt! Jag är ju van vid att ha honom hemma, och nu är det bara vi tjejer, Robin kommer inte hem förens vid klockan 23 ungefär. 
 
Så ikväll har vi handlat hem lite ost och kex som vi ska lyxa till det med framför tvn, så länge ungarna är vakna så är det ju helt okej men det blir så väldigt tomt när de är nattade. 
 
Jag kanske ska ta och dra igång ett renoveringsprojekt i köket? Just nu är det ju bara spacklade väggar där inne och det skulle inte vara helt fel om det kunde bli lika fint där som vi har det i vardagsrummet? Det svåra är ju bara att tapetsera när man inte har bytt ut själva köket, man vill ju gärna byta ut det innan man fixar väggarna... 
 
Jag måste säga att jag älskar väggarna i vardagsrummet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0