Överraskning

Jag har vetat ett bra tag att jag inte fick boka in någonting fredagen den 13 februari men jag har inte fått veta varför. Robin har tigit som muren, trots mina tappra försök till att få honom att berätta vad det är :)
 
Sen så blev ju Robin självklart sjuk lagom till fredag, han blev dunderförskyld med tillhörande feber. Och behöver jag säga att han inte är något undantag från regeln om att killar blir döende vid minsta förskylning?
 
På grund av att han blev sjuk så blev det lite ändrade planer på min överraskning. Det var nämligen så att bästa Johan hade köpt biljetter till mig och Christina för att se Fifty shades of grey. Sen hade han bokat bord på restaurang till oss innan. Meningen var att det skulle vara en dubbeldejt men eftersom Robin var sjuk så stannade även Johan hemma så det blev bara jag och Christina. 
 
Så himla fint gjort tycker jag! Att han planerade allting och fixade det här för oss, dessutom bjöd han på allting. Det blev iallafall en himla bra kväll, alltid lika roligt att träffa Christina - jag är så otroligt glad över att jag har henne i mitt liv. Det känns som om jag och Christina snart får planera in någonting för att överraska våra karlar med också som tack för det här :D
 
Sen i lördags så var vi hemma hos ungarnas farmor för att fira hennes 50års dag. Stackars Robin proppade i sig en massa alvedon innan, men det gick faktiskt över förväntan - även om han totaldäckade sen när han kom hem. 
 
Efter farmors kalas var det dags för Elina att gå på Fredriks och Carolinas son Hampus kalas på simhallen. Ni skulle ha sett hur mitt hår såg ut efter att ha suttit där inne i 2 timmar :P Jag förstår inte hur mitt hår kan bli så fluffigt och krulligt såfort det blir varmt och fuktigt! Elina hade iallafall jättekul och det var en väldigt trött och nöjd unge som somnade igår.
 
Sen idag vaknade jag med feber, så jag har mer eller mindre legat i sängen hela dagen. Ungarna har varit så himla duktiga och vart uppe själva hela dagen, de har kommit in med jämna mellanrum och frågat om jag behövde något. Stackars Robin glömde de totalt bort då han låg nere och sov i källaren :P 
 
Nu mår jag lite bättre och jag hoppas på att må bra imorgon, tyvärr måste jag iallafall avboka min frisörtid imorgon :( Jag som verkligen hade sett fram emot att färga och klippa mig, men jag får helt enkelt boka om tide så att det blir gjort innan resan iallafall. 
 
Ungarna fick ta ett bad idag, där roade de sig ett par timmar. 
 
Har jag sagt hur mycket jag älskar att vara ute och rida när det är soligt ute?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0