Ingen bra dag

Idag är ingen bra dag alls för mig känner jag. Det kan mycket väl bero på att jag har sovit ungefär 6 timmar sen i måndags. Jag känner mig otroligt less på allting och allmänt nere. Det är en himla tur att jag är ledig inatt så att jag kan få sova ut ordentligt och förhoppningsvis vakna pigg och glad imorgon. 
 
Jag var föresten hos läkaren i måndags där jag fick väldigt goda nyheter. Mina synnerver var inte svullna, vilket innbär att jag inte behöver gå igenom en behandling just nu. Nu väntar jag bara på att min neurolog läkare ska höra av sig till mig så att jag får veta hur vi ska gå vidare nu. 
 
Åh vad jag inte vill åka iväg och göra en massa saker idag, helst av allt skulle jag vilja krypa ner i sängen och inte gå upp fören imorgon. Men nu ska jag snart åka iväg och hämta Elina och Viktoria i skolan för att skjutsa iväg dom till kören, sen ska jag hämta Emilia och åka iväg till bvc. Hon ska på 5års kontroll och bli vaccinerad, spännande att se hur hon reagerar på sprutan. 
 
Medan vi är på bvc åker mamma och hämtar tjejerna från kören, sen ska vi allihopa hem till mig och äta en tidig middag för kl 5 ska jag skjutsa iväg Elina och Viktoria till gymnastiken.
 
Och det allra jobbigaste av allt är att våran bil gick sönder igår! Den bara dog när Robin skulle ta den till jobbet, så nu har han nya bilen och jag har ingen alls. Som tur är har jag världens bästa mamma som ställer upp och skjutsar och lånar ut bilen till mig, annars hade det inte gått.
 
Vi trodde först att det var batteriet som var sönder, men Robin bytte det idag innan jobbet och den startar fortfarande inte. Vilket innebär att vi måste ta den till en verstad och det kommer förmodligen kosta multum med tanke på att det är något med motorn... Usch!
 
Idag är en sån dag som jag skulle vilja köpa choklad och bara sitta och tycka synd om mig själv. Men jag slutade med att äta godis när det blev ett nytt år, och vad gör marabou då? Jo de gör en choklad med japp i! Det har jag velat ha i flera år, och självklart så gör dom det när jag inte längre äter sånt skit. Haha ironi så det skriker om det! Är föresten inne på min 3dje vecka utan något sött överhuvudtaget, känns faktiskt himla bra förutom just nu :P
 
Usch vilket negativt gnällinlägg det här blev, aja jag skyller allt på att jag har mens, sovit 6 timmar på över 2 dygn och att bilen har pajjat - då får man fasiken vara negativ!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Alla har vi skitdagar ibland!
Kan i alla fall glädja dig med att Marabou med Japp var vidrig! Så äckligt söt att det endast gick att ta två bitar.

Svar: Jag tror att jag kommer älska den :D Jag älskar ju tyvärr sötsaker :P
lindaha.blogg.se

2015-02-06 @ 14:40:23
URL: http://katrinsofi.blogg.se
Postat av: Johanna Nilsson

Den är inte värd det! Jag älskar Japp och sötsaker och choklad, men den där var vidrig! Jag åt inte upp! Och jag äter lätt en kaka blockchoklad om det behövs...

Svar: Oh jag blir både glad och besviken av ditt betyg, glad för att det blir så himla mycket lättare att motstå. Men besviken då jag verkligen trodde att den skulle vara supergod :P
lindaha.blogg.se

2015-02-24 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0