Bilder

Här kommer några bilder från de senaste dagarna
 
Elina har vart hos frisören och klippt sig, till hennes stora förtjusning fick hon en inbakad fläta
 
Ungarna har gått påskkärring
 
Och fått sina påskägg
 
Jag har bakat cookietårta
 
Jag har träffat Christine, alldeles för länge sen sist!
 
Bodil överraskade mig genom att rita en uggla, himla fin för att vara första försöket
 
Älskade mamma har fyllt år, efter att alla hade firat henne så tog jag och Elina ut henne på kvällen och bjöd på Indisk mat
 
Vi har vart och matat ankorna med bröd
 
Emilia sover som vanligt varenda natt tillsammans med Pepsi
 
Jag har fått superfina rosor av Robin
 
Nu ska jag ta och sminka mig lite och fortsätta här hemma så att allting hinner bli klart innan gästerna kommer. Malin, Jocke och deras lilla Freja kommer över på middag idag. Älskar verkligen att ha ledig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0