Tunga tankar

Många tankar som snurrar just nu för mig. Några av valen kommer att påverka mig för resten av livet, så det är inte precis så att tankarna handlar om vad vi ska äta till middag. 
 
Jag känner mig allmänt less på allt. 
 
Det känns som om jag alltid är glad för andras skull, ställer frågor, lyssnar och peppar om allt som händer i deras liv.
Men det känns som om det inte är någon som är glad för min skull.  
Varför ska jag engagera mig i andras liv då?
 
Nej nu ska jag försöka ta mig ut på tomten och rensa ogräs, om inte Elina vill att jag ska mysa med henne. Stackarn är sjuk :(
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda kan vi inte försöka få till att ses? :) om du vill får du gärna ta med dig en av tjejerna eller båda så kan vi göra något som funkar även för dem.

Ta hand om dig själv först så du orkar finnas där för dem som är viktigast. De som älskar dig förstår!

Stor kram

2014-05-22 @ 11:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0