Två veckor

Idag är det två veckor sen Robin åkte iväg till Thailand. Bara 15 dagar tills han kommer hem nu.
 
Jag och tjejerna klarar oss fint här hemma, vardagen rullar på med lite avbrott - precis som det ska göra.
Vi har äntligen firat Emilia som fyllde 4år i Januari, men pga flytt och sjukdomar har vi inte kunnat fira henne fören nu. Det var en väldigt nöjd Emilia som äntligen fick ha kalas :)
 
Elina har också vart på disco på sin nya skola, superkul tyckte hon! Och ännu roligare var det när hon vann i danstävligen :D Min stora lilla 6åring <3
 
Men jag måste säga att jag verkligen saknar Robin! Jag saknar att ha någon att dela allting med.
Jag saknar att ha någon att berätta om allting roligt som barnen gör, någon som förstår och älskar barnen precis lika mycket som jag gör (som bara föräldrar kan) Visst pratar vi mycket med text men det är verkligen inte samma sak.
 
Den här resan har verkligen fått mig att inse hur bra vi faktiskt har det. Jag är så glad över att våra barn har båda föräldrarna tillsammans och att jag och Robin har övervunnit alla problemen och står här idag. 
 
Det är ganska deprimerande att vara ensam i allt och jag är så himla glad över att han snart kommer hem <3
Inte för att det är deprimerande att vara med bara ungarna, men vi saknar honom - både jag och barnen!
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Alltid nyttigt att vara ifrån varandra litegranna :) :) :)

2014-03-05 @ 13:44:45
Postat av: Linda

Ja det är det verkligen! Men vi har aldrig varit ifrån varandra en hel månad på 10år så visst känns det konstigt, det är liksom alla små saker jag saknar mest.

2014-03-06 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0