Julafton

Julafton firade vi allihopa här hemma hos oss, första gången i det här huset :) Jag hade jobbat natten innan och när jag kom hem vid 7 på morgonen hade jag 2 klarvakna ungar som hoppade runt i vardagsrummet och de hade minsann gått igenom alla julklapparna och läst vilka som var deras :P

Julen var faktiskt himla mysig. Jag kände ingen stress eller press och jag behövde inte stå flera timmar i köket då det mesta var klart och bara behövde värmas på. Så himla smidigt!
Jag var så avslappnad så jag glömde helt bort att ta kort på de flesta grejerna :P Men jag tog kort när tomten kom iallafall, och det är väl huvudsaken.
 
Jag och mina fina jultjejer
 
Framför julgranen
 
Välkommen Tomten
 
Emilia är inte helt säker på om hon gillar tomten, men det gick snabbt över när hon fick visa sitt rum :)
 
Elina tillsammans med tomten
 
Emilia tillsammans med tomten
 
Oliwer tillsammans med tomten
 
Elina hjälper tomten att läsa
 
Glädjen när man får det man önskat sig så länge - inlines!

Emilia fick sin älskade tingeling piratfé
 
Allt som allt var det en riktigt trevlig jul, nu är den utstädad också och snart är det dags för nyårsafton.
Första gången på bra länge som jag är ledig känns det som, och det ska vi fira genom att ha gäster här hemma. Ser faktiskt fram emot det riktigt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0