Vad ska jag göra?

Jag har kommit på att jag verkligen behöver skaffa mig fritidsintressen. Jag kan liksom inte gå hemma och inte göra någonting speciellt på dagarna längre, jag behöver göra någonting kul - och gärna utmanande!
 
Men vad ska det vara?

Jag var inne på att eventuellt utbilda mig och byta yrke. Men jag vet inte om jag vill det längre? Jag trivs bra på mitt jobb och har mer fritid än någon jag känner, dessutom tjänar jag bra. Så på det sättet har jag det himla bra, bortsett från att jag är uttråkad. Och om jag inte vill byta jobb så måste jag istället ändra min fritid. 
 
Men vad är jag intresserad av då?
 
Jag skulle väldigt gärna vilja dansa! Men Robin går inte med på att börja en kurs med mig, hur mycket jag än bönar så vill han verkligen inte. Och att börja själv vill jag inte. 
 
Gymkort ska jag skaffa, Tomas flyttar ju hit och han ska också köpa det så då kan vi gå tillsammans. Fast det tycker jag inte precis är roligt, men det är alltid nått.
 
Sen funderar jag på om jag ska ta upp det här med hästar igen. Nu börjar det ju bli varmt och skönt ute, och då är det nog ganska kul att rida. Jag kan alltid ge det ett försök :)
 
Vad finns det mer jag kan göra? Jag vill gärna att det ska vara lite socialt så att jag träffar folk (som jag inte gör på mitt jobb) Och man ska kunna göra det på dagtid när jag är ledig. Tipsa mig gärna!
 
Bild på när Robin kom hem från Thailand <3
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är precis likada. Nu har träning blivit en liten del i min vardag Det tycker jag du ska göra, hatar och gå till gymet själv så jäkla trist..... Vi får väl hitta på saker i sommar med barnen :)?!
Kramar

2014-04-11 @ 17:07:41
Postat av: linda

Absolut Ida! Och jag följer gärna med på både promenader och gym här framöver :)

2014-04-11 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0