Skärtorsdag

Påskkorten är målade och ungarna är redo att få gå påskkärringar för första gången. Elinas kompis Sagah ringde igår och frågade om hon fick gå med oss, så hon och hennes mamma kommer upp vid 6tiden och så går vi med barnen tillsammans. Minst sagt förväntansfulla ungar som springer runt här hemma just nu :P
 
På lördag får vi gäster och det är som vanligt jag som ska laga all mat. Det har jag verkligen ingenting emot, men det kommer bli tufft med tanke på att jag ska jobba 4 nätter i rad nu. Och jag orkar verkligen inte städa också, så idag kommer städfirman hit till oss igen. Jag har bara plockat undan allt som ligger framme, och så kommer de och städar och gör det rent - perfekt! Det är verkligen lyx att få komma hem till ett nystädat och rent hem, även om det inte dröjer länge innan barnens klibbiga avtryck finns överallt igen ;)

Från morgonpromenaden, älskar att allting börjar bli grönt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0