Påsken som va

Nu så är ytterligare en högtid över och vardagen har oss åter i sitt grepp. Jag känner att jag egentligen borde städa undan alla påskgrejer, men det kommer nog inte hända idag ;)

Påsken var iallafall underbar, fint väder, massa besök, god mat, glada ungar och glädje.
 
Hittat äggen som påskharen hade gömt 
 
Påskmat
 
Jag och Robin tog ut ungarna på promenad till Gransäterskolan för att leka, sen gick vi hem igen och åkte iväg till Kista för att äta på Olearys och se Rio 2 på bio
 
Massa utelek i det fina vädret
 
Underbara långa promenader
 
 
Nu ser vi fram emot sommaren och semester, härliga veckor tillsammans i solen. Jag har nog aldrig längtat så mycket till sommaren som jag gör just nu. Det tråkiga är att Robin inte kommer ha så mycket semester med tanke på att han var i Thailand i en månad, men lite ska han nog ta iallafall.
 
Nej nu ska jag kolla vidare på stugor som vi ska beställa till tomten, har ju lovat ungarna en lekstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0