Vardag

Idag har Elina vart och klippt sig hos frisören. Hon var himla duktig, tog i hand och presenterade sig och berättade själv hur hon ville ha det "jag vill bara klippa bort det slitna men fortfarande ha långt hår"
 
Jag uppmuntrar alltid att hon ska prata för sig själv och på så sätt pusha henne till att få ett bra självkänsla och starkt självförtroende.
 
 
 
Efter besöket hos frisören tog vi en fika i centrum tillsammans med mormor
 
Sen har Robins nya leksak kommit, han håller på och installerar den just nu faktiskt.
 
Medan sitter jag här framför datorn och känner hur mätt jag fortfarande är efter dagens middag
 
Kyckling med rosmarin och vitlök, stekt potatis och så gjorde jag en dragonsås till det.
 
Nu ska jag strax mysa ner mig i soffan tillsammans med ungarna och inviga tv:n
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tycker det låter så klokt att pusha henne till att våga sånt. Minns att mamma och pappa såg till att jag ringde själv och avbokade saker på min bokklubb och sånt. Jag har ju därför inga problem att ringa hit eller dit. Något jag vet att alla inte tycker är lika lätt :)

2013-12-01 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0