Ögonfransförlängning

För en vecka sen så gjorde jag och mamma en ögonfransförlängning inne i stan. Jag har velat prova på de en längre tid och när passar det bättre än på sommaren liksom?

Tyvärr så var konsulationen innan behandlingen under all kritik, jag fick inte alls någon bild på hur det skulle bli. Iallafall satte de på mig 11:or då jag hade 10:or naturligt. Så en mm mer än mina naturliga.
Men jag fick ändå en chock när jag tittade mig i spegeln, de syntes ju så himla mycket mer nu. Och eftersom jag inte brukar sminka mig längre så blev det ju ännu större skillnad. Med mascara är det ju inte lika stor skillnad menar jag.

Här kommer lite före och efter bilder

Före
 
 
Efter
 
Alldeles nygjorda, därav de tårfyllda ögonen 
 
Med smink, dock utan mascara på fransarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0