Resa

Jag håller på och kollar på resor och drömmer mig bort, nu är det inte alls så lång tid tills vi faktiskt ska åka - 2 månader kan ju faktiskt gå ganska fort :P

Men jag vet inte alls vart vi ska åka någonstans? Det finns ju så många olika ställen och med varierande prisklass så det är svårt att bestämma sig. Thailand blir det iallafall inte, där har vi ju redan varit.

De jag kikar på just nu är 
  • Aruba
  • Gambia - men det är det bara 21 grader i vattnen, lite för kallt egentligen
  • Vietnam
  • Mexiko
  • Indien 
Det tråkiga är att jag bara kan vara iväg i en vecka, och det är så lång restid! Det är inte så roligt att sitta på ett flyg i ca 10 timmar och bara vara där i en vecka, och jag kan verkligen inte vara borta i 2 hela veckor. Det ultimata skulle vara att hitta en resa på 10 dagar, men det verkar inte finns så gott om dom tyvärr. 
 
Om två månader så kommer jag ligga och steka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0