Ett helt nytt år

Ja nu är det helt nytt år och både jul och nyår är över. Ganska skönt att slippa all stress även om det såklart är mysigt också. 

Nyårsafton började jag jobba kl 17, så det blev inte så mycket firande för min del. Jag fixade lite plockmat - hummer, räkor, rökt lax mm - innan jag började jobba så det blev en tidig middag. Sen så spenderade jag 12 slaget för mig själv i soffan på jobbet. Det kändes ganska tråkigt att inte få vara med familjen men Elina ringde strax efter 12 slaget och önskade mig ett gott nytt år så då kändes det mycket bättre.

Eftersom det är ett nytt år så kände jag att vi kunde börja det nya året med en förändring i vardagsrummet. Så för ett par dagar sen tapetserade jag med den nya tapeten. Jag älskar verkligen hur det blev och att den tillför rummet lite mer färg. Nu ska jag bara hitta den perfekta mattan som matchar till, lättare sagt än gjort tror jag.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon enfärgad mörklila skulle vara snygg tycker jag :)

Gott nytt år vännen!

Svar: Det är precis vad jag har vart iväg idag och köpt :D
lindaha.blogg.se

2013-01-05 @ 17:48:07
Postat av: Mikaela

Från mig :)

2013-01-05 @ 17:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0