Emilia 3år

Min lilla tjej har redan hunnit med att fylla 3 hela år. Jag har sagt det förut, och jag kommer säga det igen, hur fasiken är det möjligt att tiden kan gå så fort? Mitt lilla hjärta var ju bara en liten pluttbebis alldeles nyss och nu är hon en liten människa full av personlighet.

Emilia är som en liten Emil i lönneberga. Med henne i närheten vet man aldrig vad som kommer att hända. Som för ett par veckor sen så vaknade Robin på morgonen och upptäckte att hela sängen var full av skalade bananer! Och när han gick upp så hittade han skalade bananar i hela vardagsrummet. Då hade Emilia gått upp mitt i natten och vart lite småsugen på bananer... 

Hon är som en liten clown som alltid försöker få en att skratta. Hon gör fula miner och säger roliga saker och fullkomligen älskar uppmärksamheten hon får när hon apar sig. 

Firad ordentligt har hon iallafall blivit, först firad av oss i familjen och sen kalas med släkten.

Stora tjejen 3år


Öppnade massa paket


Kalas med släkten


Linnéa hade fyllt 14år så henne firade vi också

Emilia kan du se fin ut när jag tar kort?

Snälla Emilia, bara ett kort?

Hon älskade sin fyrhjuling som hon fick iallafall

Tyvärr så fick vi inte igång 4hjulingen och jag har ingen aning om vad som är knasigt. Så jag ska åka tillbaka med den imorgon (om jag orkar) så att jag kan få en ny. Sen måste vi bara spärra gasen så att hon inte kan gasa så mycket, 25km/h är alldeles för fort! Sen så ska hon äntligen få prova på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0