Julstök

Jag har aldrig varit så sent ute med att köpa julklappar som det här året, faktum är att jag köpte de första julklapparna i tisdags. Det här året kommer jag nämligen inte göra om samma misstag att köpa en massa jäkla julklappar. De andra åren har ju varit hysteriska och ungarna har bokstavligen drunknat i julklappar.

Visserligen har ungarna rensat ut sina rum och skänkt bort de mesta leksakerna, så egentligen har de inte alls mycket kvar. Men behöver de verkligen så mycket då, de leker ju inte med allting iallafall. 
 
Det jag har köpt till Elina är olika pysselgrejer. Det vet jag kommer bli uppskattat då hon älskar att pyssla. Bilden visar en del, det andra har jag beställt från Panduro men det har inte kommit ännu. 
 
Jag har även köpt en Ariel barbie som man kan bada med, det har hon önskat sig länge och nu när vi äntligen får ett badkar så kommer hon ju kunna använda den :)
 
Till Emilia har jag köpt en Tingelingdocka som kan flyga. En spindelmannen docka som hon har tjatat om länge och ett pussel. Jag ska också köpa ett gäng dinosaurier då hon är lite inne på det just nu.
 
Jag har även köpt 12.5kg lego som de ska få som en gemensam present från tomten. 
 
Så jag har verkligen inte köpt några mängder det här året, snarare tvärtom tycker jag. Och om sanningen ska fram så får jag verkligen hejda mig då jag egentligen vill köpa mer...
 
Här är en bild från tidigare år, förstår ni nu att de drunknade?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0