Inspiration

Nu är det ungefär en månad kvar tills vi tar över nya huset och mitt huvud håller på att svämmas över med ideér på hur jag ska inreda alla rummen. Just nu håller jag på att planera vårat sovrum. 

Nuvarande sovrum är väldigt ljust och har lite shabby chic känsla över sig. Så vill jag inte ha i det nya huset. Jag vill ha en varm, lyxig och ombonad känsla. 

Jag surfar runt på en massa olika sidor och blir inspirerad, jag har också insett att jag behöver vinna på lotto om jag ska kunna inreda och renovera så som jag vill ;)

Det här rummet är precis så som jag har tänkt det. Litet men bekvämt och harmoniskt i färgerna. 
 
Jag älskar tanken på en liten soffa med tillhörande bord framför sängen. Tyvärr är vårat sovrum alldeles för litet för att det ska vara möjligt. Men himla fint är det!
 
Det skulle inte vara helt fel att ha ett sovrum i den här stilen, som att vara på solsemester året om.
 
Nu längtar jag verkligen tills vi får ta över huset så att jag kan sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0