Hemma måndag

Idag är jag hemma med en krasslig liten Bodil. Hon har vart hängig hela helgen, snorig och hostig, så jag tänkte att det är lika bra att hon får vara hemma idag också.

Jag själv skulle verkligen behöva sova känner jag! Jag har jobbar 16:30 - 07:30 både lördag och söndag och jag har inte kunnat sova efteråt så idag är jag trött! Och Emilia vill inte alls sova, och det går liksom inte att slumra på soffan med henne heller ;)

Så ikväll tänker jag gå och lägga mig tidigt, men först ska jag hem till Marie och äta surströmming! Man måste ju passa på medan man fortfarande kan sitta ute, snart är det ju vinter! På tal om vinter så kollade jag och Elina på overaller i helgen, det känns helt galet att man redan måste börja kolla på sånt.

Nu ska jag och lillskrutten ta och äta lite laxsoppa till lunch och sen ska jag försöka få henne att kolla på film med mig i soffan, lättare sagt än gjort.

Egentid med liten







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0