Snabbspolning av livet

Som vanligt har veckan rusat iväg och jag kan inte riktigt förstå att det är fredag igen? Dagarna bara rullar på och helt plötsligt är det minusgrader på mornarna och man måste skrapa rutorna?

Så vad har jag då gjorde sen förra fredagen? Ja egentligen har jag väl inte gjort något särskilt. Jag var på ölprovning hemma hos Marie tillsammans med Christine och Ökkes på lördagen, det serverades himmelskt god mat och lite mindre god öl :P Öl är verkligen inte min grej, men jag smakade en liten sipp iallafall.

I måndags så åt jag och Elina lunch ute tillsammans i uppsala och besökte sjukhuset. Så himla mysigt att få vara ensam med min stora tjej. Hon har såna fantastiska funderingar och är riktigt duktig på att argumentera och diskutera.
 
I onsdags så bjöd jag in Marie, Tessan, Empo och Christoffer på lunch här hemma. Bjöd på bakad potatis, räkröra, nybakat bröd och sallad till de. De bjöd på gott sällskap och härliga diskussioner :D

Igår var jag ute och plockade en massa svamp, sen följde Ossian med oss hem från dagis. Mamma kom över och käkade tacos, och sen så kom Viktoria för att hämta Ossian så då snackade vi lite skit också :)

Sen har jag jobbat alla dagar,men är ledig imorgon iallafall :) 

Ja så mycket mer än så har jag väl inte hunnit med. Nu ska jag städa undan lite här hemma innan jag ska åka och hämta Empo och åka till Marie för ytterligare en lunchdate.

Ha en trevlig helg allihopa!

Höjdpunkten denna vecka var min och Elinas dag i uppsala




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0