Sparka lite på mig själv

Ibland vill jag bara sparka på mig själv! Ni som står mig nära vet ju att jag har haft det väldigt jobbigt med skolan den sista tiden. Hur mycket jag än har försökt så hade det liksom inte gått att göra det jag ska. Jag har verkligen inte orkat och klarat av det. 

Nu vet jag ju varför, och har börjat äta medicin för det, så jag hoppas på att jag får tillbaka mitt gamla jag snart.

Hursomhelst så har jag missat en hel del i skolan och har faktiskt valt bort vissa kurser och bara koncentrerat mig på dom som jag måste ha.

Så nu idag fick jag ett mail från en av mina lärare som meddelade mig att jag bara får G i den kursen pga att jag har vart borta mycket och missat en del uppgifter, hon avslutar med att skriva att jag säkerligen hade fått ett högre betyg om jag hade vart närvarande mer.

Och nu vill jag bara sparka på mig själv. Jag har fått MVG i alla uppgifterna jag har gjort, och det känns som ett sånt jäkla slöseri! Jag får aldrig ett G i betyg!

Så jag ska prata med den läraren om det är möjligt att jag gör de uppgifterna (jag trodde föresten bara att det var en uppgift jag hade missat?) och att hon kan sätta betyg på mig sen under sommaren. 

Så håll nu tummarna att vi kan göra så, för jag vill iallafall ha ett VG i slutbetyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0