Ännu en fredag

Ja nu är det fredag igen och än så länge har den vart toppen. Jag har vart och hämtat kaklet som jag hade beställt, men det var nära att jag inte hittade kakelaffären trots att jag har vart där ett par gånger nu. Uppsala är snurrit värre och utan gps är jag mer eller mindre vilse. Men det gick till slut med hjälp av vägbeskrivning från eniro ;)

Sen nu ska jag snart iväg på ännu en arbetsintervju. Jag fick jobbet som jag var på intervju på för ett tag sen och ska snart börja på det, men eftersom det inte är heltid så tänkte jag kanske kombinera det med det här som ska jag ska på intervju på hos nu. 

Sen ikväll hoppas jag på att få mysa tillsammans med Robin framför en film. Jag säger alltid att jag vill det, men sen när kvällen närmar sig så orkar jag aldrig och går och lägger mig istället. Men ikväll ska jag verkligen försöka orka!

Hoppas ni andra får en fin fredag ni också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0