Nu har det låst sig

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men så fort jag tänker på att uppdatera bloggen så får jag ångest.
Jag har ingen som helst aning om varför, men så är det iallafall. Jag har tänkt att jag ska skriva om thailand 1000 gånger men så blir det inte så iallafall. 

Om jag ska vara ärlig så har jag lite ångest hela tiden. Jag finner ingen inspiration till att göra något.
Jag klarar inte ens av att sköta skolan, och det har aldrig hänt mig förut. Jag har alltid sett till att få bra betyg, men det går inte, jag kan inte.
Det känns som om allting har låst sig för mig och jag orkar inte med någonting länge.
Måste försöka kämpa mig upp ur den här neråtgående spriralen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag erbjuder mina tjänster att peppa om det skulle kunna hjälpa något! :)

2012-04-03 @ 19:23:39
Postat av: Linda

Tack Mikaela, det värmer!

2012-04-04 @ 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0