Riktigt trevligt tillslut

Nyårsafton blev faktiskt riktigt trevlig tillslut! Det var så jäkla skönt att släppa alla krav på hur det ska vara och vad man ska göra. Jag hade ingen ångest överhuvudtaget och så vaknade jag pigg och glad idag, en perfekt början på året. Jag lagade inte ens någonting speciellt till middag, allt för att slippa stressa och kunna ta det lugnt.

Nyåret började med att mamma och Johanna kom över till oss för att äta middag. Sen började vi kolla på en film, men den var så jäkla dålig att vi inte orkade kolla klart på den. Så vi satt i soffan en stund och pratade innan dom åkte hem vid halv 11.

Strax därefter kom Marie och Laine över och så satt vi tillsammans med dom och pratade tills klockan var 2 på natten. Det var riktigt trevligt att sitta och prata bort ett par timmar innan man kröp ner i sängen.

Eftersom både jag och Robin hade mjukiskläder på oss igår så finns det inte så många kort att visa ;) Men ett par på ungarna och på middagen finns det iallafall, så ni får nöja er med det :)

Bodil och hennes älskade snuttis


Lyckades få ett kort där hon är glad, händer inte ofta!


För när kameran åker fram ser hon nämligen oftast ut såhär


Elina hade myror i brallan och ville inte alls sitta stilla för att ta kort


Och att ta kort på dom tillsammans är rent ut sagt omöjligt!


Till förrätt gjorde jag vitlöksgrillat toast med räktopping


Varmrätten blev strimlad vitlökspotatis, hemmagjort potatismos, fläskfilé, rödvinssås, beasås och vitlökssmör


Efterrätten bestod av dumlekladdkaka, milkshake och färska jordgubbar


Nu ser jag fram emot ett nytt underbart år.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad menar du med speciell mat egentligen Linda? ;) Nobellmiddag? Tycker det där ser supersmakigt ut! :)



Gott nytt år!

2012-01-01 @ 16:27:47
Postat av: Linda

Jag menade nog finare råvaror ;) Men det blev jättegott iallafall.



Gott nytt år på dig också!

2012-01-02 @ 12:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0