En tripp till frisören

Idag var jag hos frisören och färgade min hemska utväxt, plus klippt mig. Det var verkligen på tiden, men jag har inte velat göra det tidigare då mitt hår gick av sist jag färgade det. Men nu är det iallafall gjort och jag blev absolut nöjd, jag tror att jag har hittat min frisör faktiskt. Hon verkar skitbra än så länge iallafall.

Men tror ni att Robin har märkt någonting?

Nej!

Och då har jag liksom berättat om att jag skulle dit. Så jag tänkte inte säga någonting om det alls och så får vi se hur lång tid det tar innan han säger nått. Jag kan satsa en 1000 lapp på att han inte kommer på det alls. Ingen är så hopplös på att märka skillnad som Robin. Jag tror nästan att jag skulle kunna raka av allt hår och han skulle ändå inte märka någonting ;)

Före
Efter
Inte precis dom bästa bilderna, men ni ser ju att det faktiskt är en skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0