Stökigt is the shit

Jag tycker att vi allt som oftast har det stökigt hemma. Det spelar ingen roll att man städar för efter 15 minuter är det en massa leksaker överallt igen. 

Det är nått av de jobbigaste med att ha barn, att det konstant är stökigt och små kladdiga handavtryck precis överallt. Och att jag dessutom är en sån som inte tycker om att städa och gärna skjuter upp det gör det ju inte precis lättare. 

Jag funderar allvarligt på att anlita städhjälp. Att ha någon som kommer var 14:onde dag och tar skitgörat, torkar överallt, väggar, lister, dörrar ja ni förstår så att det är rent och fint skulle vara guld.

Jag älskar när det är nystädat och fint, men orka lägga en massa tid på det liksom. Ibland önskar jag att jag vore lite mer som Christina, hon är en liten städgalning ;)

Såhär ser det ut i vardagsrummet just nu


Ingenting om man jämför med Elinas rum, herregud vilket kaos


Att jag har kvar alla julsaker i februari kanske är en liten hint om hur lite jag tycker om att städa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0