Dåligt samvete

De senaste dagarna har både jag och barnen legat sjuka så jag har inte hunnit med att varken julpynta eller baka. Mina stackars barn har inte ens fått åka pulka ännu :( Jag har haft så dåligt samvete över det, jag menar, klart att ungarna ska få ha det julmysigt.

Så idag när jag kände mig bättre så tog jag fram pyntet till vardagsrummet och köket iallafall. Så nu har vi julkänsla här hemma, som förstärktes av att vi åt pepparkakor och saffranslängd nu på kvällen tillsammans i soffan. Pulkaåkandet ska vi ta såfort vi alla är helt friska, det känns inte så bra att vara ute i kylan med sjuka barn.

Nu är det jul här i vårt hus <3

Fönstret vid middagsbordet

Lilla köksfönstret


Julemus <3


I hallen

Faith

Dom sötaste små tomtarna, den här vet jag inte riktigt vart jag ska ha?


Julmysiga små barn


Favoriten


Fönster i vardagsrummet


V-rum



Inser att jag verkligen saknar min matta vi hade framför soffan nu när jag tittar på bilderna. Det ser verkligen så tomt ut utan, så nu måste jag ut på lite shopping känner jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0