Onsdag kl 19

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen (är fortfarande dödssjuk) och lyssnar på hur tjejerna duschar tillsammans. De tjuter av glädje och riktigt bubblar av skratt. Skratten avbryts då och då av arga skrik men avslutas alltid med att de skrattar tillsammans igen. Att det kan krävas så lite för att de ska bli lyckliga, ge dom varsinn barbie och ställ dom ihop i duschen: gladaste ungarna.

De är så undebara mina tjejer, så fantastisk fina små troll. Såna här stunder påminns jag verkligen om hur lycklig jag är och vilken tur jag har haft. Även om de driver mig till vansinne ibland och får mig att vilja sälja bort dom på rea så vet jag endå att jag är lyckligt lottad.

Älskade finaste ungarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0