Kidnappad

Förra helgen så kidnappade jag Robin. Han trodde att vi skulle åka och se på bio, men vad han inte visste var att jag hade planerat, packat och ordnat allting inför något mycket roligare.

Så åkte vi till Bålsta och mötte upp mamma, som skulle passa barnen. Sen så lyckades jag lura iväg Robin till pendeltåget, ni skulle se hur förvånad han blev ;) Han trodde att jag drev med honom hela tiden och han hade inte anat någonting :)

Så åkte vi in till stan och så tog vi tuben till Östermalm, Robin gissade hej vilt vad vi skulle göra, allt från att vi skulle åka kryssning till att vi skulle ta in på hotell. 

Iallfall så satt vi där en stund och pratade innan jag tog med honom till hotellet, kung carl, och checkade in. Överraskningen var att vi skulle bo på hotell 2 nätter och turista i stockholm. Bara jag och Robin, helt utan barn.

På lördag hade jag bokat bord på en Italiens restaurang, men innan det gick jag och Robin runt i stockholm och tittade, satt på en uteservering och drack en drink och bara pratade. Det var supermysigt att kunna göra vad man ville, när man ville. Tyvärr var restaurangen mindre bra, men sällskapet var ju bra iallafall :) 
Efter det så gick vi på bio och såg The amazing spiderman, sen gick vi vidare till hotellet.

Söndagen spenderades ute i djurgården och i övriga staden. Vi hade sån tur med vädret och det var verkligen underbart att gå runt där i solen :)

Nu hinner jag inte skriva något mer då jag ska iväg och jobba, men jag vill iallafall tacka mamma och Johanna för att de var så snälla och ställde upp som barnvakt till mina barn, ni är guld värda!

En liten drink innan middagen


På promenad
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Ååå vad mysigt det lät! En hel helg utan barn!! ;)

2012-08-05 @ 08:03:35
Postat av: Katrin

Låter som en riktigt mysig helg.

2012-08-05 @ 13:55:58
URL: http://katrinsofi.blogg.se
Postat av: Katrin

Jag kommer åka med mamma och pappa... Inte det roligaste sällskapet kanske, men jag kunde inte låta bli när resan är så billig.

2012-08-07 @ 10:24:04
URL: http://katrinsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0