Blast from the past

Jag sitter i Robins datorstol och lyssnar på Lindsey Stirling i hörlurarna. Febern bränner min kropp och jag är alldeles varm och fuktig trots att jag inte är påklädd, mycket bekvämt på skinnstolen måste jag säga ;)

Nu när jag satt här i stolen så kände jag som ett spöke bakom min rygg, det gick en rysning genom min kropp och håret på mina armar ställde sig rakt upp. Jag var tvungen att vända mig om och se om det stod någon där, vilket det självklart inte gjorde. Det var bara det förflutna som kom ikapp och gjorde sig påmind.

Spöken driver man väl bort med präster, vigvatten, kors och liknande? Men hur sjutton får man bort det förflutna? Det måste man väl också kunna driva bort likt onda andar? För uppenbarligen fungerar det inte att förtränga och undvika.

Aja jag skyller på att det är febern som pratar. Feberyra och en släng av förvirrning.

Inga snälla spöken här inte... mer som den i hörnet


Kommentarer
Postat av: Katrin Rossi

Läskigt sånt där...

2012-08-26 @ 23:04:06
URL: http://katrinsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0