Varför gymma när man har hus och trädgård?

Idag jag röjt upp en massa småträd, slyn och buskar på våran baksida. Det är meningen att vi ska få en fin tomt nu när vi gör om huset ;) Men shit vad jobbigt det var! Jag är helt övertygad om att jag kommer ha träningsvärk imorgon i mina armar av allt sågande, klippade, bärande och slitande. 

Tyvärr gick granklipparen sönder innan allt blev klart, så jag har ytterligare träning att se fram emot. Måste bara ta mig iväg och köpa en ny, med tanke att vi lånade den av Marie så måste jag göra det redan imorgon ;)

Men det som blev gjort idag gjorde stor skillnad, det blev genast mycket ljusare. 

Före


Efter


En egen privat majbrasa blev det av allt skit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0