Ångest

Jag har sån kakelångest just nu, åker runt som en galning och kollar på en massa olika kakel men jag hittar ändå ingenting som känns rätt. Just nu känns det som om jag missar en massa fint bara för att jag inte kan bestämma mig.

Kakel är ju så jäkla viktigt och det gör så mycket för utseendet i köket så det känns lite läskigt. Men samtidigt måste jag bestämma mig snart men tanke på att de snart ska kakla.

Jag måste dessutom bestämma mig för hur badrummet ska se ut, och det är fasiken ännu värre ;) Det är ju inte precis så att jag har obegränsat med pengar heller. Hade jag haft det så hade det vart lätt! Men nu måste jag försöka tänka lite grann på kostnaden och göra det så snyggt som möjligt.

Och som grädde på moset måste vi hitta en färg som vi vill måla om huset med, fast det är nog det lättaste...

Beslut beslut beslut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0