Elina 4år

I lördags blev min fina tjej hela 4år. Det är helt obegripligt att hon redan har blivit så stor, samtidigt som det är obegripligt att jag bara har haft henne i 4år - det känns ju som om hon alltid har funnits.

Hennes födelsedag firades här hemma, tillsammans med Viktoria som hade fyllt 3år den 5:te september.

En underbar dag och Elina var överlycklig över alla de fina presenterna och att alla kom på kalaset.

Jag är så glad över att jag har henne, hon gör världen till en finare plats.

Hon älskar att öppna paket


Viktoria älskar också det


Busungarna nr 1



Några av dom som var här


Ante var också här


Liksom Tomas


Emilia var väldigt nyfiken på allt som de stora tjejerna gjorde


Finaste 4åringen någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0