Vill också kunna

Just nu sitter jag och kollar på en massa fantastiska foton som folk har tagit, och jag blir så otroligt sugen på att lära mig att ta lika fantastiska kort! Tyvärr har jag inte tiden och motivtionen att försöka leta fram all fakta och lära mig, det är faktiskt jäkligt svårt att ta fina kort. Mycket svårare än jag trodde :P
Och att retuschera i photoshop ska vi inte ens prata om! Det såg så jäkla enkelt ut när jag såg Ante göra det, men herregud jag fattar ju ingenting :D Det känns som om jag och teknik inte riktigt går ihop ;)

Men nått jag vill göra är att åka ut till naturreservatet i veckan och fotografera lite. Jag vet ju inte om det är fint där nu, men på sommaren är det fantastiskt där så jag antar att det är fint på hösten också. 
Enligt SMHI ska det vara strålande skolsken på tisdag så jag hoppas att jag kan komma iväg då.

Aja nu får det vara slutbabblat för idag. Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att somna, orkar inte ligga i sängen ännu en natt och vrida o vända på mig så att lakanet blir alldeles messed up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0