Tristess mitt i natten

Igår natt så kände jag mig så otroligt ensam och uttråkad och det fanns verkligen ingenting att göra. Robin satt framför datorn och spelade o det fanns ingenting på tvn att kolla på.

Då fick jag den geniala idén att jag skulle försöka få Robins uppmärksamhet. Det funkade iochförsig inte så jättebra då han fortsatte att spela matchen ut, men jag hade det lite roligare iallafall. Och jag tror att de som fick mitt otroligt fina mms tyckte att det var lite skoj också ;)

Tyvärr kan jag inte bjuda på den bilden här på bloggen men jag bjuder på en mer barntillåten version :P

Fast den andra bilden var bra mycket roligare


Om jag bara hade orkat sminka mig så hade det nog blivit ännu bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0