Halva oktober

Visst är det väl sjukt att vi redan är i mitten av Oktober? Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort. Fast tiden får gärna fortsätta att gå fort hela vintern så att vi snart har vår igen :P

Här händer det väl inte så mycket nytt egentligen, jag ligger fortfarande sjukt efter i skolan. Min lilla svacka visade sig verkligen i mitt skolarbete. Men jag ska nog komma ikapp, med min otroliga intelligens borde det inte vara så svårt :P

Igår var jag Robin och Ante i Kista, egentligen skulle Cindy också ha följt med men hon hade andra planer. Vi såg de 3 musketörerna och den var faktiskt riktigt rolig. Den var väldigt överdriven och jag som i vanliga fall brukar tycka att såna filmer är skitjobbiga gjorde inte det den här gången. Så om ni vill se en film som får er att skratta och som inte kräver att man hänger med speciellt mycket, så rekomenderar jag den. Det ända dåliga är att den visas i 3D

Idag ska jag åka till Christina för första gången på 100år så det ska faktiskt bli himla roligt. Få komma iväg och snacka lite skit ;)
Men först måste jag städa lite här hemma, men med lite bra musik till så blir nog till och med det bra :)

Hoppas att ni alla får en helt underbar helg.

Biotöntarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0