Fina vänner växer inte på träd

Jag är så glad över mina vänner. Jag vet att jag inte alltid visar det, men ni betyder väldigt mycket för mig.
Ni är som en förlängd familj, även om man inte pratar på ett tag. Jag vet ju att ni finns där ändå, och detsamma gäller för er - jag finns alltid här för er.

Ikväll har jag pratat med min fina vän Christina, och jag kan helt ärligt säga att jag känner mig så mycket lättare i kroppen. Hon förstår mig alltid, även om vi inte alltid har samma åsikter så förstår vi ändå varandra, och det är det som är så skönt! Att kunna tala med någon som jag vet inte dömmer eller som säger åt mig hur jag ska tycka/göra, utan bara lyssnar och sen ger mig sin åsikt om saken, utan att för den delen dömma hur jag ser på det.

Vi har känt varandra sen vi var små och vi vet precis vart vi har varandra. Och det är en sån befrielse att veta att man verkligen kan lita på en människa.

Jag kan inte säga att våran vänskap har vart helt problefri, för det har den inte. Vi har bråkat, brutit upp och haftr våra duster. Men vi har alltid återvänt till varandra och rätt upp våra problem, och det är det som gör den så stark tror jag. Plus att vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans, herregud vilket historia vi har bakom oss ;)

Så det jag vill säga är väl att jag är så glad över att du finns i mitt liv Christina och att jag älskar dig. 

Christina med en liten Linus


Kommentarer
Postat av: Christina

Men hjärtat vad fin du är!! Fick ju nästan tårar i ögonen av detta inlägg :). Älskar dig med å håller med i varenda litet ord av det du skriver :). Puss puss

2011-10-12 @ 08:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0