Boobies funderingar

Den senaste tiden har jag tvekat angående valet om vilken kirurg jag ska vända mig när det är dags för mig att fylla på mina småfisar. Jag har ju alltid sagt att jag ska ha Cosmo, han gör ju så grymt snygga bröst, men frågan är om han verkligen är rätt för mitt utgångsläge? Ju mer jag läser och tittar på bilder desto mer osäker blir jag.

Åh jag blir så jäkla osäker. Tänk om det kommer bli skitfult, eller om de blir stenhårda. Tänk om de blir alldeles för stora, jag vill verkligen inte ha några gigantiska bollar.

Så många frågor och så lite svar, kanske för att det börjar närma sig att jag faktiskt ska genomföra det här nu.
Efter att ha velat det i över 10år ska det äntligen bli verklighet, och det är då jag börjar få kalla fötter...

Jag skulle verkligen vilja göra dom innan Thailand, men jag vill inte heller åka dit nyopererad. Dessutom vet jag ju inte om jag kommer få komplikationer, och tänk om jag då inte skulle kunna åka?
Och jag vill inte göra dom precis nu eftersom jag först vill gå ner lite i vikt.

Ja som sagt många funderingar som snurrar runt i mitt huvud, och ju mer jag läser desto mer funderar jag :P

Jag vill bara att det ska vara gjort nu, och att det blir fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Katta

Vet vad du menar...

Jag skulle vilja bli av med 15 kg pang poff och sen förstora tuttarna på sekunden så det är läkt o fin till Thailand. Men tyvärr så fungerar det inte så :(

2011-10-12 @ 20:30:18
URL: http://katrinsofi.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej det gör ju tyvärr inte de :/ Det är så jäkla tråkigt att det ska ta en sån jäkla tid. Men man kanske hinner innan thailand iallafall?

2011-10-13 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0