Vem bryr sig?

När jag är ute med mina barn så brukar vi allt som oftast skutta omkring tillsammans, skratta, busa och göra roliga saker.

Jag kan inte bry mig mindre om vad andra tycker om mig. De kanske kollar på oss och tänker "men shit vad håller dom på med"
Men de skulle bara veta vad de missar genom att inte kunna släppa loss och ha kvar barnasinnet.
Jag har skitkul när jag skuttar omkring med mina galna ungar, och de har lika roligt dom.
Emilia springer och gömmer sig bakom någonting och jag är det stora stygga monstret som smyger fram och kittlar henne tills hon kiknar av skratt.

Elina visar hur långt hon kan hoppa och jag kontrat med att visa att jag minsann också kan hoppa långt, fast inte lika långt som henne förstås ;)
Jag tänker aldrig bli en stel tråkig mamma som inte vågar göra saker för att man är rädd för vad andra ska tycka om en. 

Jag är inte bara så mot mina egna barn, utan mot de flesta. Som när jag hämtar och lämnar mina barn på dagis, jag brukar alltid skoja med dom andra barnen och jag älskar att se när deras ögon lyser av glädje när man busar med dom.

Barn är underbara och jag tycker att vi vuxna borde våga vara mer som dom.

Vem bryr sig om vad andra tycker, jag och Elina hade skitkul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0