Inredning <3

Är det någonting jag tycker är roligt och intressant så är det inredning. Men shit vad svårt det är att få till det bra!
Det gäller verkligen att få till dom små detaljerna som gör att det ser skitbra ut men inte känns stelt, och jag kan inte påstå att jag är så jättebra på just det. Jag själv gillar silrent men det ska fortfarande vara någorlunda personligt.

Men träning ger väl resultat och det får ta den tiden det tar :P

Jag vill ha in mer belysning och lite mer färg. Det är så synd bara att allting ska vara så dyrt ;) Helst av allt skulle jag vilja ha obegränsat med pengar och få en massa tips och inspiration av nån grym stylist.
Och helst av allt ha ett nytt fräscht hus som jag bara kan dekorera som jag vill ;) Slippa all jäkla renovering och bara flytta in... det skulle inte vara helt fel!

Jag ska försöka ta mig ork till att fotografera lite här hemma så ska ni få se hur det ser ut just nu. Och om några månader kan jag förhoppningsvis visa en förändring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0