God morgon

Jag vaknade som vanligt vid halv 8 tiden av att Emilia stod och ropade efter mig
mamma mamma maaaaaaammmmmaaaaaa

Då är det bara att pallra sig upp ut sängen och blanda en flaska välling och muta ungen med så att hon ligger kvar en halvtimme till. Jag hatar verkligen att behöva gå upp på morgonen direkt när man har vaknat och blanda välling. Det är iskallt och att gå runt naken är ingenting jag rekomenderar. Men vem orkar klä på sig när man ändå ska få krypa ner i sängen om ens stund?

När Emilia hade fått sin välling gick jag tillbaka i sängen och mös med Elina. Så underbart att få ligga där och mysa tillsammans! Sen när vi gick upp vid 8 tiden så kände jag mig mer död än levande. 

Så jäkla trött och sliten. Men med 2 galna ungar som blir pigga 2 sekunder efter att dom har vaknat är det ändå full fart i 180 direkt när man går upp. Och det dröjde inte länge innan de fick mig relativt pigg också.

Nu har dom busat tillsammans på morgonen och strax är det dags för dagis. 

Morgonpigga skitungar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0