Fuck im old

Igår så åkte jag ju iväg till Tessan och hennes vänner för att dricka lite goda drinkar och umgås.
Det var himla trevligt att sitta där och disskutera och skratta lite åt saker som man hade gjort förr i tiden, herregud vad roliga saker man har gjort egentligen ;)

Men sen så skulle vi gå vidare till nån av deras andra kompisar, och det var som att resa tillbaka i tiden. 
Jag har inte vart på nått liknande sen jag själv var ung och dum, så efter 10 minuter tackade jag för mig och tog bussen hem. 

Och på vägen hem så insåg jag hur glad jag är över att vara äldre. Jag tycker att det är kul att träffa goda vänner, dricka lite vin, äta god mat, spela spel och umgås. 

Innan vi gick vidare

Tessan svullar




I diskussionens hetta


Skrålande


Det ända kortet på mig för hela kvällen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0